POLISANMÄLAN!

Jag önskar härmed göra en anmälan mot person NN i Göteborg p.g.a. mordhot och andra hot.

Denne NN är tillsammans med min 18-åriga dotter och hon bor till största delen hos honom även om hon är skriven hemma fortfarande.

I lördags 091212 fick jag via ett e-post meddelande reda på att nämnde NN förnedrar och eventuellt misshandlar min dotter. Jag ringde genast upp min dotter och bad henne komma hem och sade även att jag annars skulle ringa polisen och socialen. Hon svarade att jag inte skall lägga mig i hennes liv och att hon klarar sig bra själv.

Söndag 091213 runt kl 20.00 ringer NN mig och påstår att min dotter har gjort ett självmordsförsök och att detta är mitt fel. Jag ber honom ringa en ambulans, men då säger han att hon inte är så dålig att detta behövs .

Han säger ordagrant:


"Nästa gång jag får en chans att lägga händerna på dig skall jag
TRASA SÖNDER DIG!"


Sedan ber han mig ta mitt ansvar som mamma och ta hand om min dotter och säger att om jag hade brytt mig det minsta om henne hade jag redan åkt dit i en taxi och hämtat henne.

Jag ber honom sätta henne i en taxi hem och att jag skall betala denna vid ankomst. Detta eftersom jag inte törs åka dit och hämta henne eftersom han hotat mig. Jag ber även att få tala med henne i telefon.

Då får jag höra att hon inte kan prata för att hon ligger medvetslös inlåst på toaletten.

Jag lägger på luren och ringer 112 och ber om både ambulans och polis.

Nu på natten mellan söndag och måndag har jag mottagit SMS från NN där det bl. a .står:

"Jag fick två timmar på stationen p.g.a. det du sagt."

"TRO MIG ATT SKA JAG FÖRSTÖRA EN PERSON SÅ ÄR DU DEN FÖRSTA JAG TÄNKER PÅ
"

(Han har även kommit med andra hot om att "splittra familjen" och se till att jag får polisen efter mig m.m.)

Kommentarer
Postat av: Lilith

Om du anmäler honom så är inte jag din dotter längre

2009-12-15 @ 00:56:06
URL: http://litenlilith.blogg.se/
Postat av: C. CathastroF

Jag anmäler ALLA som mordhotar mig och/eller min familj, vare sig du känner dem eller inte... Så är det med det!

2009-12-15 @ 13:44:44
Postat av: Richard

Hon är vuxen och får väll ta sitt eget ansvar ju mer du fixar åt henne ju värre kommer det att bli.

2009-12-16 @ 20:23:53
Postat av: C. CathastroF

Ja Rikard, hon är vuxen, men innebär det att jag skall låta bli att polisanmäla folk som mordhotar mig???

Dessutom kan det inte bli värre, flickan har kräkts dagligen i snart tre månader, legat inne på neurologen, gjort flertalet självmordsförsök och lever inte länge till...

Var går gränsen, skall man låta folk hoppa från tak också om man ser dem, bara för att de är vuxna?

2009-12-16 @ 21:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0