Trötma!!!

Jesus Amanda - hur trött kan man vara på en skala???

Om det skulle vara så att någon tycker att det har varit ovanligt dött [haha] i den här bloggen på sistone, så beror det bara på att jag ägnat tiden åt att SOVA istället för att skriva.

Två dagar i sträck har jag nu däckat så fort jag kommit hem från jobbet (runt 18-tiden, alltså) och sedan legat och snusat och dreglat med kläderna på...  Vaknat till runt midnatt bara för att proppa i mig en massa sötsaker och min medicin och sedan stapplat in och lagt mig - PÅ RIKTIGT- igen!

Sedan snoozat (stavas det så?) i mer än en halvtimme på morgonen och trots sju koppar kaffe lyckats med konststycket att tappa huvudet på tangentbordet på jobbet... tror TRÖTT bara är förnamnet...



Nåja, den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge..?

God kväll (eller natt)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0