Startar

Hejsan på er alla eventuella läsare!

Nu skall här bloggas och det kommer nog bli en riktigt rolig liten historia... Varför?
DÄRFÖR att jag själv knappt läst en blogg i hela mitt liv och inte har en aning om hur man gör,
men, jag kan ju inte fortsätta att sitta och spela Farmville flera timmar varje dag - för då blir jag IDIOT (och idioter har jag svårt för). Nu måste jag således hitta något bättre sätt att krydda tiden framför datorn med.

Vad är en blogg? En dagbok? Måste den ha ett tema?
I så fall skiter jag i det  och skriver ändå precis vad som faller mig in. Människan är mångfacetterad och kan inte delas in i några fack, så om jag vill skriva om cancer så kommer jag att göra det och om jag vill skriva om blodpudding så gör jag det också... Haha...

Vi syns en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0