Svininfluensan - Bantningstips!

                                                Hitvarning! 

                                     
           
Nu kommer mitt första inlägg som bara måste vara "helt rätt" i bloggvärlden: 

1. Det är kort!
2. Det handlar om sådant där som trendiga små bloggerskor gillar!!!

Jag lanserar härmed en ny _____________  BANTNINGSMETOD.

...som är hur lätt som helst att lyckas med och som inte heller kräver några som helst ansträngningar förutom att DU skippar vaccinet mot svininfluensa... 

        Ja, den är helt enkelt SVINBRA!!!

        
                                   Testperson 1- före!

       
                                Testperson 1- efter!

Datan som ligger bakom mina forskningresultat presenteras här nedan:

Testperson 1 (=hemlig):
*Tog vaccin mot svininfluensa men blev SJUK ändå!!!
*Fick med blodprov bekräftat att hon verkligen hade det fruktade viruset influensa typ A(H1N1)
*Låg i sängen i tre veckor (ingen motion) och åt gräddglass och annat "förbjudet"
*Frisknade till tre veckor senare och 10 kg lättare.

Testperson 2 (=undertecknad)
*Var sjuk i bara fem dagar
*Fick aldrig bekräftat att det verkligen var svininfluensa, men sannolikheten är STOR!
*Smaskade dagligen på Findus frysta wienerbröd direkt från påsen via mikron , 10 åt gången.
*Frisknade till och tappade byxorna (4 kg puts väck).

Så var det slut för idag!

(-Seså flickor; schas, med er! Ut och bli smittade nu!)


Kommentarer
Postat av: pelle

Och genast ångrar jag att jag tog mitt vaccin... fast, man kan ju få skiten ändå. Hoppas jag går ditt öde till väga, hehe. Sen det där med wienerbröd, det vore ju något det.



Well hey, länka på! Och tack bör jag väl säga också, du verkar mig vara en trevlig prick du också. En riktig "hoot" som det säger i Amerikatt.

2009-11-24 @ 23:06:59
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jo tack. Nog funkar det alltid,

Men nu vill jag kunna börja andas normalt igen!

2009-11-24 @ 23:34:23
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Aengeln

Perfekt. Man får chansen att se extra hälsosam ut om man inte har hälsan!

2009-11-25 @ 10:51:32
URL: http://aengeln.se
Postat av: E

hej, du härliga som lämnat ett spår efter dig på min blogg, svar på din fråga angående varför de stängde min blogg & om de kan stänga din ;

Självklart kan blogg.se stänga din blogg med ett fingerknäpp, absolut!

Men, isåfall måste du ha vart oerhört provererande dvs kanske publicerat bilder på någon person & skrivit elaka saker om den (som jag i mitt fall gjorde), men sålänge du inte häner ut någon & är elak, så behöver du inte oroa dig.

I mitt fall så stände blogg.se av min blogg NU TVÅ GÅNGER, pga jag har vart oerhört elak (ärlig).



Ta hand om dig & fortsätt gärna läs min blogg, ta hand om dig!

2009-11-25 @ 18:17:34
URL: http://ehanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0