Var är JENNY?

                     
                                                 Var är Jenny?



Tror du att du vet var Jenny är??? Tror du att det är här hon ligger begravd?

Då tror du FEL!

För jag har begravt Jenny. Längst in i mitt hjärta... Där finns ingen död.
Hon lever där inne för evigt, ung och leende, och ingen ondska i världen kan längre nå henne.

Det gör ONT att ha henne där... det tänjer och hotar att brista...

Men jag håller ihop mitt hjärta, låter henne sjunga och dansa... Ingen smärta i världen kan få mig att överge Jenny.

Hon växer, får näring av mina tårar, och en dag kommer jag göra henne sällskap på tårarnas hav, och segla för evigt med Jenny...

I min dotters hjärta!

                    
                                           /Cath 091125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0